Analüüsid ja uuringud
Siia on koondatud erinevad täienduskoolituse valdkonna uuringud ja analüüsid. Peamiselt on need koostatud Eesti Hariduse Kvaliteediagentuuri poolt või tellimusel, kuid oleme ka koondanud teisi valdkonnaga seotud aktuaalseid uuringuid.
Hindamisperioodide analüüsid
Kumpas-Lenk, K., Napp, M, (2023) Täienduskoolitusasutuste õppekavarühma kvaliteedihindamise tulemuste analüüs 2022-2023 Tallinn: Eesti Hariduse Kvaliteediagentuur.
Kumpas-Lenk, K., Sukk, M., & Estra, I. (2022). Kokkuvõte tervise ja heaolu valdkonna täienduskoolitusasutuste õppe kvaliteedi hindamisest. Tallinn: Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur.
Kumpas-Lenk, K. (2021). Täienduskoolitusasutuste kvaliteedi hindamine 2019–2021: tulemused ja õppetunnid. Ülevaade haridussüsteemi välishindamisest 2020/2021. õppeaastal, lk 73–77.
Kumpas-Lenk, K. (2021). Täienduskoolitusasutuste kvaliteedi hindamine 2020: tulemused ja õppetunnid. Tallinn: Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur.
Kumpas-Lenk, K., & Haavapuu, H. (2021). Täienduskoolitusasutuste õppe kvaliteedi hindamise protsessi analüüs: kitsaskohad ja võimalused. Tallinn: Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur.
Estra, I. (2021). Hindamistulemused: juuksuritöö ja iluteenindus. Kokkuvõte täienduskoolitusasutuste õppe kvaliteedi hindamistest 2020. Tallinn: Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur.
Estra, I. (2021). Hindamistulemused: mehaanika ja metallitöö. Kokkuvõte täienduskoolitusasutuste õppe kvaliteedi hindamistest 2020. Tallinn: Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur.
Kritšmann-Lekštedt, A. (2021). Hindamistulemused: ettevõtlus ja isikuareng. Kokkuvõte täienduskoolitusasutuste õppe kvaliteedi hindamistest 2020. Tallinn: Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur.
Kumpas-Lenk, K. (2021). Hindamistulemused: turundus ja reklaam. Kokkuvõte täienduskoolitusasutuste õppe kvaliteedi hindamistest 2020. Tallinn: Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur.
Sukk, M. (2021). Hindamistulemused: sotsiaaltöö ja nõustamine. Kokkuvõte täienduskoolitusasutuste õppe kvaliteedi hindamistest 2020. Tallinn: Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur.
Taimsoo, R. (2021). Hindamistulemused: arvutioskused. Kokkuvõte täienduskoolitusasutuste õppe kvaliteedi hindamistest 2020. Tallinn: Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur.
Temaatilised analüüsid
HAKA täienduskoolituse kvaliteedi edendamine (kokkuvõte seisuga märts 2023)
Kumpas-Lenk, K., & Mattisen, H. (2023). Täienduskoolituse kvaliteedihindamise mudelid 2019-2023. Tallinn: Eesti Hariduse Kvaliteediagentuur.
Kumpas-Lenk, K. ( 2023). Täienduskoolitusasutuste lävendipõhise kvaliteedihindamise tulemused 2019-2022. Tallinn: Eesti Hariduse Kvaliteediagentuur.
Kumpas-Lenk, K., Sukk, M., Mattisen, H., Kattai, E., & Järvet, B. (2020). Täienduskoolituse kvaliteet – vastutus, kitsaskohad, võimalused. Tallinn: Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur. ISBN 978-9949-481-87-3 (pdf).
Kumpas-Lenk, K., & Mattisen, H. (2019). Täienduskoolitus: praegune olukord ja väljakutsed. Haridusstrateegia 2035 väärtuste ja vastutuse ekspertrühma töömaterjal.
Muud uuringud valdkonnas
Õunapuu, T., Raun. M., Vint, G., Lauringson, D. (2023). Eesti koolitusturu uuring 2022. Tallinn: Eesti Koolitus- ja Konsultatsioonifirmade Liit
Tamm, T. (2023). Täienduskoolitusasutuste õppekavarühmapõhise kvaliteedihindamise tajutud mõju Eesti Hariduse Kvaliteediagentuuri hindamiste näitel. Magistritöö. Tallinn: Tallinna Ülikool. Magistritöö tulemuste veebiesitlus 04.10.2024.