EKKA arendusjuht Kaija Kumpas-Lenk kaitses doktoritöö väljundipõhise õppe rakendamisest Eesti kõrghariduses
14. märtsil kaitses EKKA arendusjuht Kaija Kumpas-Lenk Tallinna Ülikoolis doktoritöö väljundipõhise õppe rakendamisest. Autor analüüsis töö raames kuue Eesti kõrgkooli ligi 80 ainekursuse õpiväljundeid ja enam kui 1300 üliõpilase ning ligi saja kursusega seotud õppejõu hinnanguid.
EKKA soovib Kaijale õnne doktoritöö kaitsmise puhul ja loodab, et töö tulemustest sünnib kasu kogu Eesti haridusele.
Kaija Kumpas-Lengi töö “Implementation of Outcome-Based Education in Estonian Higher Education: The Design of Learning Outcomes Matters” (“Väljundipõhise õppe rakendamine Eesti kõrghariduses: õpiväljundite disain on oluline”) on kättesaadav TLÜ Akadeemilise Raamatukogu keskkonnas ETERA. Doktoritöö juhendaja oli Tallinna Ülikooli professor Eve Eisenschmidt, oponendid Helsingi Ülikooli professor Auli Toom ning Turu Ülikooli dotsent Liisa Postareff.
Uudise kirjutamisel on kasutatud Jaan-Juhan Oidermaa artiklit ERR portaalis Novaator https://novaator.err.ee/919810/doktoritoo-opingud-ei-paku-uliopilastele-piisavat-valjakutset