Õppeasutusele

Meelespea

Üldhariduse kvaliteedi hindamine on kujundav hindamine, mille eesmärk on võimestada õppeasutusi iga õppija arengut toetava õpikeskkonna pideval ja tõenduspõhisel kujundamisel.

Kvaliteedihindamise olulisem väljund on koolide parendustegevuste kava, mida arutatakse koos pidaja ja ekspertidega ümarlaual.

Üldhariduse kvaliteedi hindamine võimaldab koolil:

  • ennast ja oma arengut kokku lepitud kvaliteedikriteeriumite alusel seirata ning selle raames selgitada välja enda peamised tugevused, kitsaskohad ning kavandada nende põhjal parendustegevusi;
  • saada välist tagasisidet õppeprotsessi ja koolikultuuri kvaliteedi kohta ja soovitusi selle arendamiseks ning kasutada sõltumatu tagasiside tulemusi kooli parendustegevuste kavandamises ja strateegilises juhtimises.

Üldhariduse hindamist reguleerivad dokumendid

Esmase üldhariduse kvaliteedihindamise juhendi ja kooli eneseanalüüsi juhendi leiad siit.